Authors.com

Authors, Writers, Publishers, and Book Readers

Its been so insanely long since ive been here. lol 

please forgive my absence. did anyone miss me?

possibly not. ? lol i dont know. psh.

Alright so i felt like i needed to write a discussion.

Why? well basically cuz it has been a while. duh.

lol so lets see... 

I was thinking this random question a long long time ago. what if you could choose your own name? would you choose something completley idiotic but gloat about it with pride? 

how about a name you have always cherished? 

or possibly just keep your own? 

I dont know. Choose your new name. And state it now. ;) 

Ill think  up new discussions over time. for now this is off the top of my head.

lol Talk to yall later

Goodbye and good day

 

Views: 26

Reply to This

Replies to This Discussion

I'd change mine to Rian Q. in a heartbeat. Yes it would be Q., it does stand for Quenlin but I prefer Q.

Reason? I utterly despise my real name with the passion of a Neptunian cryovolcano erupting its fury into the sky.

I missed you Betty! :) Good to see you back.

 

I'd keep my name actually because 1) it's easy to spell and 2) has my beloved grandmother's in it. :)  Though when I was a child I knew a girl called Kimberley and envied her because thought that was a much better name than mine. 

 

What about you? 

Tony Burdeaux, this would be my name if I pursue any fictional novels, and I do have about two great ideas for fiction. Everytime I start writing fiction, I lose myself.

I used to want a more common name like Melissa or Marie or an easier-recognized exotic name, such as Alexandria.

 

But I love my name now.  I actually plan on using it in a one-name style for artwork, like Madonna does:)  I figure since noone else seems to have my name, I might as well make use of it being unique:)

so true, i share that as well, i was named after my grandmother Beatriz, which is my real ame, but my nickname betty somehow became my pernement name. Ive grown fond of it. though i do have great hesitation to change it to another. I have a great envy of the meaning behind names. Betty and Beatriz Means "the oath of god" ;) i 
 respect that. but i would like the honor of choosing my own name. i have plenty in mind. lol thanks for sharing by the way!!   k
Kay Elizabeth said:

I missed you Betty! :) Good to see you back.

 

I'd keep my name actually because 1) it's easy to spell and 2) has my beloved grandmother's in it. :)  Though when I was a child I knew a girl called Kimberley and envied her because thought that was a much better name than mine. 

 

What about you? 

making a gorgeous or baffaling name unique is greatly satisfying ;) do so. because i truly do adore your name

Theophenie Miller said:

I used to want a more common name like Melissa or Marie or an easier-recognized exotic name, such as Alexandria.

 

But I love my name now.  I actually plan on using it in a one-name style for artwork, like Madonna does:)  I figure since noone else seems to have my name, I might as well make use of it being unique:)

Kavindra Leyson!

I'm in love with unique names! And honestly, how many Kavindra's have you met? Oh, and Leyson because it sounds pretty!

Besides, Kavindra means poet, and poetry is part of my blood! I've been writing it since I was about four, and my father, older sisters, grandmother, and even my great aunt have all written poetry!

(My great aunt actually had a book published with poetry!)

 

It would either be Kavindra or Tara...I don't know why, but Tara is just my favorite name :)

I like my name, its not completely unique but its not very common either. I'm glad I was born a girl, because if I was a boy my name would have been Viviano...Ano translates to Anus in English and I would totally would have been harassed with that!! Phew!! lol

 

Majority of the time I'm called Vivi, and I'm called Vivian by my dad every once in a while and Viviana when I'm in trouble, heehee, and by grandma because she doesn't speak English very well.

 

I've thought of different names of what I would call myself, but I haven't found a name I feel is me. Vivi for my childish side and Viviana for my more serious side I guess!

I just love last names that end with an x. ;) just wanted to state that. 

Larry A Cochran said:
Tony Burdeaux, this would be my name if I pursue any fictional novels, and I do have about two great ideas for fiction. Everytime I start writing fiction, I lose myself.

Im fond of my name as well. lol Strange and to tell u the truth sounds very elderly. Aunt Betty? Grandma Betty? lol yeah u get me. lol I like yours. Especially the anus part. i actually wouldnt mind that. lol Real name is Beatriz..... But NO one calls me that. ;) glad no one doesnt.  Very grateful. ;) lol

Names are important and we never really choose them for ourself so.... ;) oh well

Viviana Arteaga said:

I like my name, its not completely unique but its not very common either. I'm glad I was born a girl, because if I was a boy my name would have been Viviano...Ano translates to Anus in English and I would totally would have been harassed with that!! Phew!! lol

 

Majority of the time I'm called Vivi, and I'm called Vivian by my dad every once in a while and Viviana when I'm in trouble, heehee, and by grandma because she doesn't speak English very well.

 

I've thought of different names of what I would call myself, but I haven't found a name I feel is me. Vivi for my childish side and Viviana for my more serious side I guess!

whoa! first time ive ever heard a name like that. lol care to pronounce that for my benefit? lol sounds spunky. 

Callie Leah said:

Kavindra Leyson!

I'm in love with unique names! And honestly, how many Kavindra's have you met? Oh, and Leyson because it sounds pretty!

Besides, Kavindra means poet, and poetry is part of my blood! I've been writing it since I was about four, and my father, older sisters, grandmother, and even my great aunt have all written poetry!

(My great aunt actually had a book published with poetry!)

 

It would either be Kavindra or Tara...I don't know why, but Tara is just my favorite name :)

Ka (like the 'co' in come) vin (like 'tin') dra (like Cassan'dra')

Ley (like 'lay') son (like as in...well...son(: )

Kavindra Leyson :)

Haha, and thanks!

Betty Damil said:

whoa! first time ive ever heard a name like that. lol care to pronounce that for my benefit? lol sounds spunky. 

Callie Leah said:

Kavindra Leyson!

I'm in love with unique names! And honestly, how many Kavindra's have you met? Oh, and Leyson because it sounds pretty!

Besides, Kavindra means poet, and poetry is part of my blood! I've been writing it since I was about four, and my father, older sisters, grandmother, and even my great aunt have all written poetry!

(My great aunt actually had a book published with poetry!)

 

It would either be Kavindra or Tara...I don't know why, but Tara is just my favorite name :)

Reply to Discussion

RSS

Sponsored Links

Most Active Members

1. Edward F. T. Charfauros

San Diego, CA, United States

2. RF Husnik

Green Bay, WI, United States

3. Rosemary Morris

Watford, United Kingdom

© 2020   Created by Authors.com.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service